Flowers

Ble inspirert til å lage dette etter at jeg så en video på youtube, ble egentlig ikke så veldig fornøyd,ikke hvis man sammenligner det med originalen ihvertfall. Først prøvde prøvde jeg å ta bilde, men da jeg fikk lastet bildene opp på macen, så jeg at neglebåndene mine så skikkelig ille ut. Håndkrem ble smurt på og nye bilder ble tatt og lastet inn. Alt før Life Is A Highway med Rascal Flatts ble ferdig. Waka Waka hadde riktignok begynt før bildene var ferdig lastet over, men uansett. Her er bildene iallefall(med nysmurte neglebånd, hvis dere lurte).

Brukte først en mørk plommefarget lakk som base, den jeg brukte fulgte med en sminkekoffert jeg fikk for evigheter siden, men China Glaze Evening Seduction tror jeg er en god erstatning. Malte så på blomsten med en tynn børste, hvilken som helst hvit lakk vil funke, jeg brukte en fra H&M. Tegnet så rundt blomsten med GOSH 555 Silver, og tegnet litt streker og fem prikker i midten med en lys blå fra H&M, og laget en gul prikk i midten med en gul lakk fra H&M.

Hva synes du?

-Christine

Leave a Reply

