Swatches – Isadora

Jeg kommer til å legge ut swatches av neglelakkene mine, kan nok ta litt tid, siden jeg har ganske mange. Kommer til å sortere dem etter merke, alle jeg har fra ett merke på ett innlegg. Begynner med Isadora.

Vintage Mint – Fin farge som jeg liker veldig godt. Trenger to rimelig generøse strøk for å bli helt dekkende, men også for å jevne ut ujevnheter.

Baby Blue – Veldig fin farge, kanskje ikke helt så blå som på bildet, men litt mer dempet. Trenger to strøk.

Jaded – Denne trenger bare ett strøk! Ganske uvanlig innenfor neglelakker at de bare trenger ett strøk for å dekke helt. På bildet har jeg ett strøk, det går helt fint så lenge man ikke tar det for tynt.

Cool Camel – Ser helt annerledes ut på enn i flasken, den blir mørkere når den tørker. Bildet viser ganske bra hvordan fargen er.

Leave a Reply

