Swatches – Oriflame

Dette er swatches av mine lakker fra Oriflame.

Blue Metal heter denne fargen, og det passer perfekt. Dette er en metallisk blå farge. Da jeg først prøvde denne ble jeg litt skuffet, for det første laget ble virkelig ikke fint i det hele tatt. Det andre laget gjorde det hele så mye bedre, og jeg sa meg fornøyd med det. Denne tørker ganske fort, noe som er et stort pluss. Det øverste bildet er uten blits, det nederste er med blits.

Her er Coral Red. Helt grei rødfarge, helt OK å legge. Dette er to strøk, men lakken er enda en smule gjennomsiktig.

Party Animal er en lys rosa lakk, med shimmer. I flasken heller shimmeret litt over mot den blå siden, og lakken kan nesten se metallisk ut. Dette forsvinner på neglen, da er den ikke metallisk i det hele tatt.

Hva synes du om disse lakkene?

-Christine

Leave a Reply

