Vintage Vixen

Prøvde meg litt frem med teip og sånt, kom fram til dette resultatet, ble ganske fornøyd.

Først lakket jeg hele neglen med en gullakk fra Ccuk, fargen er nr. 320 Sandstone. Etter det klippet jeg en teipbit og la den over gullakken der jeg ville den skulle vises. Når man legger teip oppå er det veldig viktig at neglelakken under er helt tørr, ellers blir den revet av med teipen. Fargen jeg la over er First Class Ticket fra China Glaze. First Class Ticket er fra Vintage Vixen kolleksjonen og jeg kjøpte den på nelly.com.

Hva synes du?

-Christine

Leave a Reply

