Pakke i posten!

Ble superglad da jeg fant ut at jeg hadde fått en pakke i posten i dag, den inneholdt nemlig 8 lakker! De fleste lakkene er fra China Glaze, en er fra OPI og den siste er en top coat fra Seche. Bestilte fra det store utland, og la meg si det sånn at hvis jeg skulle bestilt fra Norsk nettbutikk hadde det blitt 600 kr dyrere.

Her er bilder av de lakkene jeg fikk:

Og så over til swatches. Var ikke så veldig nøye med å legge den pent, fordi jeg skulle bsre prøve den.

Dating A Royal og First Mate kan se like ut ved første øyekast, men First Mate er mørkere, og Dating A Royal har mer lilla i seg.

Jeg elsker Dating A Royal, og det er også min første lakk fra OPI.

Hva synes du?

-Christine

One response

Leave a Reply

