Flowers 2.0

Jeg har lenge tenkt på å  prøve ut en annen versjon av de blomstene jeg hadde for en stund siden (hvis du lurer på hvordan de var, kan du se dem her), og nå har jeg endelig prøvd det. Egentlig gjorde jeg det samme, bare med forskjellige farger, men jeg gjorde bladene på blomstene litt tynnere. Jeg er mye mer fornøyd denne gangen enn det jeg var forrige gang, og dette er også mye mer sommerlig.

Alle lakkene jeg har brukt er fra China Glaze. Basefargen er Sea Spray, blomsten er Ahoy! og til strekene jeg har jeg brukt Subtle og Lighthouse. Alle lakkene unntatt Subtle er fra den nye Anchors Away kolleksjonen.

Here is another version of the flowers I had on my nails a while ago. I like this manicure so much better, and I think it is more suitable for the summer. All the polishes I used is from China Glaze. The base color is Sea Spray, the petals are Ahoy! and for the little “stripes” I used Lighthouse and Subtle.

Hva synes du?

-Christine

Leave a Reply

