Youtube Inspiration

Her er noe jeg prøvde etter å sett en video på youtube, jeg får mange av mine ideer derfra. Det ble ikke i nærheten så fint som originalen, men så har ikke jeg like lange negler, eller like stø hånd som hun på videoen. Hvis dere nå ble nysgjerrige, kan dere se nevnte video her.

Den lilla fargen er H&M Mambo, Gullfargen er Ccuk Sandstone, og på den delen av neglen som ikke er lilla har jeg hatt Pieces Harbours Pearl.

I first saw this design in a Youtube video, and I had to try it. The result wasn’t nearly as nice as the original, but it’s okay. For the purple parts of the nail I used H&M Mambo, and the gold is Ccuk Sandstone. For the parts of the nail that’s not purple, I used a polish from Pieces, called Harbours Pearl.

5 responses

Leave a Reply

