Tilbake

Hei alle sammen!

Som dere kanskje har lagt merke til har jeg ikke blogget på lenge. Nå kan jeg komme med en lang unnskyldning som ingen egentlig kommer til å lese, men jeg kan nevne at jeg har vært rimelig opptatt med eksamen og klassetur, som forresten gikk til Budapest.

Jeg skal prøve å blogge mer, jeg har fått mange nye lakker å vise dere, og da har jeg ihvertfall noe å blogge om. Har dere noen forslag til noe jeg kan blogge om? Jeg tenkte også på å ha noen faste innlegg i løpet av uken, for eksempel ukens lakk osv. Hva tenker dere om det?

Også må jeg takke Embla som kommenterte om at jeg måtte blogge, og det er vel kanskje mye på grunn av det at jeg er her igjen🙂

As you might have noticed, I haven’t blogged in a long time. I have been busy though. From now on I’ll try to blog more, and I have a bunch of new polishes to show you🙂 Do you know anything else I can blog about? At last I’ll have to thank Embla, who commented on my blog saying that I needed to blog more, and that is one of the reasons I am here writing now.

2 responses

Leave a Reply

