Mobilblogging?

Ikke helt. Men det er nesten da, siden jeg nå skriver på iPoden min. Jeg lastet ned den WordPress-appen for en stund siden, og nå tenkte jeg at jeg skulle prøve å blogge med den. Men nå lurer jeg på hvordan man legger til bilder, om det går an? Hmm… Ok, der fant jeg det. Jeg har ikke den nyeste versjonen av iPod Touch, så jeg har ikke kamera på den, derfor får dere se et gammelt bilde jeg hadde liggende.

20110625-031728.jpg

Jeg aner ikke når dette bildet ble tatt, men jeg tror det kan være et år siden? Det første jeg la merke til var hvor lange negler jeg hadde. Jeg og venninne puslet litt med konad, siden hun nettopp hadde kjøpt seg det.

Jeg merker det gikk helt fint å skrive på det mikroskopiske tastaturet som Apple har belemret oss med, så kanskje det blir flere små updates fra iPoden? Jaja, nå er det vel på tide å sove, god natt alle sammen!

– Christine

4 responses

Leave a Reply

