Typisk, er det ikke?

Er ikke verden satt fint og rettferdig sammen? Akkurat når jeg har fått masse ledig tid og ny inspirasjon til å legge neglelakk og ikke minst å blogge, så mister jeg muligheten til det. Dataen min vil nemlig ikke skru seg på, og da er det jo litt vanskelig å legge inn bilder og skrive nye blogginnlegg.

Som i forrige innlegg skriver jeg nå iPoden min, men det går ikke i lengden, får jeg får ikke lagt inn nye bilder uansett. Jeg får se hvordan det går med dataen, da det har skjedd før at den ikke ville skru seg på, men da latet den som ingenting og slo seg på dagen etter. Jeg får se om det skjer nå.

Jeg skal oppdatere dere på hva som skjer videre, og om den må på reparasjon, da blir det nok ny bloggpause😦

– Christine

One response

Leave a Reply

