Essie = Lim?

Sånn ser min venstre lillefingernegl ut nå.

Fargen er Essie sin Mint Candy Apple, hvis dere lurte. En annen ting dere kanskje lurer på er hvorfor jeg har et så stort mellomrom mellom neglelakken og neglebåndet? Svaret er enkelt. Denne neglen lakket jeg den 24. Juni. I dag er det 9. Juli. Det er over TO UKER siden. Bortsett fra det åpenbare, at neglen min har blitt noe lengre siden da, så ser ikke neglelakken ut som den er to uker gammel.

Her ser dere det eneste som har skjedd. Ikke noe drastisk. Produktene jeg brukte var Essie Protein Base Coat, Essie Mint Candy Apple og Seche Vite Fast Drying Top Coat. Det ser ut som om disse passer perfekt sammen, da jeg aldri har opplevd noe lignende.

Det jeg tror er at det kan være base coaten fra Essie, den er ny, og dette er den første manikyren jeg gjorde med den. Ser ut som at den er superbra🙂

Har du lignende opplevelser med base coaten fra Essie?

– Christine

Leave a Reply

