Sammenligning

Jeg så påVakkerlakk sin blogg, og der hadde hun skrevet om en lakk fra Essence, nemlig Choose Me. Denne har jeg selv, og jeg har faktisk så vidt prøvd den, selv om den har stått sammen med de andre lakkene mine i snart to måneder. I kommentarfeltet ble det skrevet at den lignet på H&M – Aqua, og derfor tenkte jeg at siden jeg har Aqua, så kan jeg jo gjøre en sammenligning. Jeg tok med to andre blå lakker også, siden jeg alt var i swatching.

Her ser du resultatet. Choose Me er en glitterlakk, og Aqua er en metallic, så helt like er de ikke. CM er mer blå, og den har litt gullglitter i seg. Ocean og Aqua er derimot ganske like, Aqua er litt lettere å lakke med, det blir mer merker etter børsten i Ocean. Alessandro er ikke lik noen av de andre, den er en mye dypere blåfarge, enda mer enn på bildet, for det var veldig vanskelig å fange på film.

-Christine

One response

  1. Kjekt du la ut denne samanlikninga. Ikkje stor likheit med Aqua der, altså. Trur forresten eg har den lakken der frå Alessandro også. Minnar meg på at eg må leite den fram att🙂

Leave a Reply

