Nytt: Ukens lakk

Jeg tenkte jeg skulle begynne med ukens lakk, og siden det er fredag i dag, tenker jeg at hver fredag blogger jeg om en lakk som jeg anbefaler. Dette er noe jeg har tenkt på en stund, og å ha noe fast å forholde seg gjør det jo enklere å finne på noe å blogge om. Ukens lakk kommer til å være en som jeg har hatt på meg i løpet av uken, og som jeg synes er fin. Jeg kommer til å anbefale en ny lakk hver fredag, helt enkelt.

Denne ukens lakk er en fra H&M, nemlig Envy Me. Den trenger bare et lag, og jeg blir overrasket hver gang jeg tar den på, fordi den er så god å lakke med.

Her ser dere den, mørk grønn med grønt skimmer i. Fin, ikke sant? Det beste er jo at den har en hyggelig pris, 39,50 koster den.

Syns du Envy Me er fin?

Leave a Reply

