Smakebit på ukens lakk

I morgen er det fredag, og fredag betyr at det er tid for ukens lakk. Jeg har vært travel denne uken, siden jeg begynte på videregående på mandag. Jeg har ikke en gang lakket neglene denne uken.

Dette designet har jeg da hatt på neglene siden søndag, altså fire dager, og det har holdt seg overraskende bra.

Baselakken er ukens lakk, som jeg ikke avslører før i morgen🙂 Glitterlakken er Glow Up Already fra OPI. Jeg har ikke en “stjerne” på de andre fingrene, der har jeg bare basefargen. Jeg ble veldig fornøyd med dette, og jeg har fått komplementer for denne manikyren, noe som alltid er koselig🙂 En tutorial på hvordan man kan lage slikt mønster finnes hos Nailside, som er kjempeflink til teip-manikyrer🙂

Hvilken lakk tror du den grønne er?

One response

Leave a Reply

