Ukens lakk

Unnskyld, unnskyld, unnskyld for at jeg ikke har blogget eller hatt ukens lakk de siste tre fredagene, men jeg har vært med opptatt med innleveringer og prøver på skolen. Videregående er litt annet enn ungdomsskolen, men alt arbeidet man har lagt ned i skolen får man betalt for i gode karakterer. Ikke alltid, selfølgelig, men vi har hatt fire prøver, og jeg har fått sekser på to av dem🙂

Men jeg skal ikke skryte mer, jeg har heldigvis hatt tid til å lakke neglene, så det kommer nok noen innlegg framover.

Ukens lakk denne uken er fra Essie sin vinterkolleksjon i fjor. Den er grønn og fin, og heter Going Incognito.

Den dekker på to lag, tørker innen rimelig tid, og holdbarheten er bra. Jeg har hatt den på i fem dager nå, og jeg har bare litt tipwear🙂

Hva synes du om Going Incognito?

Leave a Reply

