Color Club It’s A Hit

Som jeg lovte dere i går, her kommer swatches av It’s A Hit fra Color Club. Den kom ganske nylig med Backstage Pass kolleksjonen, der alle seks lakkene var glitterlakker.

Glitter høres fint og flott ut, men disse passer nok best over en annen lakk, da trenger man heller ikke så mye lakk, og man bruker mye mindre tid. Jeg måtte likevel prøve å ha den alene som full manikyr. Jeg brukte 4 lag.

Sånn ble altså resultatet, og det ble fint, det er ikke det, men det store problemet kommer når du skal ta den av. Jeg prøvde foliemetoden to ganger, og den satt fortsatt som om den var limt på. Resultatet ble at jeg måtte skrape den av, og så bruke en evighet på å file bort alle hakkene jeg fikk på neglene etterpå. Så tro meg, det er ikke verdt det.

Neglelakkmani viste fram flere av lakkene fra Backstage Pass kolleksjonen, bl.a. It’s A Hit, og de så stunning ut over svart, så sjekk det ut🙂

Hva synes du om It’s A Hit?

Leave a Reply

