Westside Warrior med glitter

For en stund siden fikk jeg den nye Westside Warrior fra China Glaze. Siden jeg hadde mange lakker å prøve og ville slå to fluer i en smekk, hadde jeg Servin’ Up Sparkle fra OPI over. Jeg syns iallefall det ble bra, resultatet kan dere se under🙂

Westside Warrior var kjempegod å lakke med, jeg vet dog ikke noe om tørketiden siden jeg brukte Seche Vite. Jeg har lagt to lag.

Servin’ Up Sparkle er pakket med med holografisk glitter, jeg har ett lag på bildet. Jeg fikk mest av de små glitterpartiklene på neglene, men glitteret er i to forskjellige størrelser.

Jeg ble fornøyd med resulatet, gjorde du?

One response

Leave a Reply

