School Of Hard Rocks

Essies nye vinterkolleksjon, Cocktail Bling, skal fremheve og matche smykkene dine. Vel, jeg vet ikke om de gjør det, men fine er de! Jeg har tre av lakkene, og den jeg skal vise dere nå heter School Of Hard Rocks.

For det første, jeg elsker navnet. Det er litt langt, men jeg liker det. For det andre, fargen er kjempefin. SOHR er min favoritt fra denne kolleksjonen, og det er en perfekt farge nå utover høsten.

Nydelig! På ringfingeren har jeg Snow Globe fra China Glaze, og matt overlakk fra GOSH.

Her ser dere Snow Globe litt bedre.

 

Dette var en manikyr jeg ble utrolig fornøyd med selv, den er ikke kjedelig med bare én farge, men med litt glitter også!

Dette må jo bare bli ukens lakk🙂 (Selv om det er litt sent)

Hva synes du?

Leave a Reply

