Masquerading

En annen lakk med fint navn kommer fra Color Club, og heter Masquerading. Av en eller annen grunn så liker jeg ordet masquerade spesielt godt, uten at jeg vet hvorfor. Det var én av grunnene til at denne lakken fikk bli bestilt hjem fra Nailsupplies.

Den tørker ganske matt, og jeg ville beholde den finishen, så jeg droppet topplakk. Det gikk ikke utover holdbarheten, den satt helt til jeg ville fjerne den, som var en uke etterpå. Som dere ser, jeg fikk bare litt tipwear.

Jeg har faktisk svampet Alessandro 216 på tippene, men det er ikke veldig åpenbart.Jeg synes likevel det ga litt mer dybde til lakken, og den ble litt finere.

Hva synes du om Masquerading?

Leave a Reply

