Potter inspirert manikyr

Jeg er ikke bare glad i neglelakk, men også i bøker. Mer spesifikt, Harry Potter. Pottermore var en selvføge for meg, og da jeg endelig fikk mailen som sa at jeg kunne logge på, måtte jeg selvfølgelig fortsette helt til jeg fikk vite hvilket av husene på Galtvort jeg ble å høre til. Jeg fikk Slytherin, eller Smygard som det heter på norsk. Ble egentlig ganske fornøyd, og grønn er jo en av mine favoritt farger, så det passet jo bra🙂

Da måtte jeg selfølgelig lage noe med grønt og sølv, som er fargene til Slytherin.

Basefargen er Going Incognito fra Essie, og sølvfargen er Silver fra GOSH. Fikk mange komplementer for denne manikyren, og det er jo alltid koselig.

Er du fan av Harry Potter?

Leave a Reply

