Utfordring dag 17, en lakk fra favorittkolleksjonen din

Det var utrolig vanskelig for meg å velge min favorittkolleksjon, og jeg har heller ikke alle lakkene i noen kolleksjoner. Men jeg måtte velge, og jeg fant ut at Pirates of The Caribbean kolleksjonen fra OPI har mange fine lakker som jeg liker. Den jeg skal vise er Sparrow Me The Drama.

Beklager for det dårlige bildet. Dette er en fin rosalakk for de som liker det, selv er jeg ikke så fan av rosa.

Hva synes du om Sparrow Me The Drama?

Leave a Reply

