Utfordring dag 19, en lakk som er vanskelig å lakke med

Dagens emne er ikke så lystbetont som i går, for jeg måtte nemlig finne en lakk som ikke er god å lakke med. Valget denne gangen falt på 245 fra Depend, som det er mye hvitt i og derfor er det kanskje ikke rart den er vanskelig å legge.

Første gangen jeg prøvde denne ble jeg litt frustrert, for jeg fikk bare flekker, den ville ikke jevne seg ut osv. Derfor har jeg ikke brukt denne siden, men jeg ser jo at den kanskje ikke var såå ille.

Hva synes du?

Leave a Reply

