Utfordring dag 22, en lakk du har forandret mening om

Mambo fra H&M var en av de første lakkene jeg kjøpte etter at jeg fikk dilla på neglelakk. Jeg likte den veldig godt, helt til jeg fant ut at H&M nødvendigvis ikke er det beste merket. Jeg fikk smaken på Essie, China Glaze og OPI, og mine varme følelser for Mambo forsvant.

Selve børsten bruker å falle av korken, slik at “pinnen” med børste på sitter igjen i flaska når jeg tar av korka, og det er jo ikke noe gøy. Den er ikke den beste å legge heller, og jeg er egentlig ikke så glad i lilla cremelakker. Dårlig kombinasjon kanskje?

Hva synes du om Mambo?

Leave a Reply

