Utfordring dag 28, en lakk som er typisk deg

Jeg har vel ikke en spesiell lakk eller farge som jeg bruker mye, så jeg har vel egentlig ikke en lakk som er “typisk meg”, så derfor tok jeg en lakk som er litt som meg. Den er litt sjenert, men når den får sjansen viser den frem hvor fin den er. Jeg er sjenert, og vil helst ikke gjøre så mye ut av meg, men om jeg får sjansen til å briljere, så gjør jeg det🙂

Det er Revvvolution fra Color Club selvfølgelig! I vanlig lys ser man ikke det holografiske så mye, men når den får skinne i solen er som finest🙂

Hva synes du om Revvvolution?

Leave a Reply

