Jelly Sandwich

Beklager fraværet mitt, men jeg har ikke hatt noe inspirasjon til å blogge de siste månedene. Jeg har heller surret litt på negleforumet, og postet litt swatches der av og til. Men nå har jeg noe til dere, det er ikke de beste bildene, men jeg syns de viser fargen ganske bra.

20120402-173854.jpg

20120402-173936.jpg

Dette er altså en jelly sandwich, som betyr at jeg har lagt en jelly(litt gjennomsiktig lakk) underst, ett lag med glitter oppå, og over det igjen ett nytt lag med jellyen. Basefargen er Do You Think I’m Texy? fra OPI, og glitteret er Luxe And Lush fra China Glaze sin Hunger Games kolleksjon. Jeg har også lagt et lag med matt overlakk, jeg har brukt den fra H&M. Den er overraskende god, men som dere ser er den ikke så matt lengre, med det er kun fordi jeg har hatt denne manikyren noen dager.

Hva synes dere?

Leave a Reply

